Το τμήμα αυτό που για ένα διάστημα έμοιαζε ως μήλον της έριδος για τους απ’ έξω, τούτη τη στιγμή διοικείται μέσω τριμήνων αποσπάσεων, ενώ φυσικός Διοικητής βρίσκεται σε άδεια ασθενείας.Πέραν της εισαγωγής, η σκληρή πραγματικότητα που όλοι βιώνουμε είναιη εξής:
Από την ”σκληρή” περίοδο Αβραμίδη, όπου απελευθερώθηκαν δεκάδες θέσεις, μπήκε τάξη στο κυκλοφοριακό χάος και τα ατυχήματα σχεδόν μηδενίστηκαν χάριν διοίκησης αλλά και του αξιόλογου προσωπικου, περάσαμε σε μια περίοδο όπου κάθε ένας παρκάρει όπου θέλει, η πόλη σε ώρες αιχμής θυμίζει την Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη, ενώ έκαναν ξανά την εμφάνιση τους , καρέκλες, γλάστρες κλπ αντικείμενα που καταλαμβάνουν θέσεις παρκαρίσματος.
Κι επειδή όλα τα παραπάνω αποτελούν τη βάση της παραβατικότητας, σχετικά με τα της τροχαίας, την περίοδο της Καθαράς Δευτέρας, η παραβατικότητα και το θράσος ορισμένων ξεπέρασε κάθε όριο.
Κι εξηγουμαι
Στην περιοχή του κόμβου που οδηγεί προς Ανατολικό, άγιο Χριστόφορο κτλ , από κάτω ακριβώς είναι ο δρόμος προς Φιλώτα , Φλώρινα κτλ.Σε αυτόν τον δρόμο, (σύμφωνα με έγκυρες και πλήρως αξιόπιστες πληροφορίες) στήθηκαν μηχανοκίνητοι αγώνες, κλείνοντας κυριολεκτικά την κυκλοφορία κι αφήνοντας ανεξίτηλα σημάδια από λάστιχο στο οδόστρωμα.Το χειρότερο όλων, οι αγώνες δεν έγιναν προς τέρψη των συμμετεχόντων, αλλά με σκοπό το κέρδος.
Με απλά λόγια, στήθηκαν αγώνες σε δημόσιο δρομο, με καθαρά κερδοσκοπικό χαρακτήρα, την ίδια στιγμή που η Τροχαία Πτολεμαΐδας…..πετούσε χαρταετό, ένεκα της ημέρας.
Είναι απορίας άξιο, πως μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, χάθηκαν όσα με κόπο κερδήθηκαν την προηγούμενη περίοδο.
Υ.Γ. αν η τροχαία είχε επιληφθεί του θέματος, θα περιμέναμε ένα δελτίο τύπου, μια αναφορά προς τους πολίτες ώστε σε περίπτωση που παρατηρήθηκε κάτι ανάλογο να το καταγγείλουν άμεσα
Με τη δύναμη της άποψης μου Διαμαντίδης Χαράλαμπος
Γράψτε μία απάντηση